tanitim@esenyurt.edu.tr 444 9 123

İstanbul Esenyurt Üniversitesi Rektörlüğünden:

ÖĞRETİM ÜYESİ ALIM İLANI

 

Üniversitemizin aşağıdaki tabloda belirtilen akademik birimlerine, 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu’nun 48’inci maddesinde belirtilen genel şartları taşıyan, 2547 sayılı Yükseköğretim Kanunu ile 12.06.2018 tarih ve 30449 sayılı Resmi Gazete’de yayımlanan Öğretim Üyeliğine Yükseltilme ve Atanma Yönetmeliği’nin ilgili maddeleri uyarınca öğretim üyesi alınacaktır. Başvuracak adayların, söz konusu kanun ve yönetmelik kapsamındaki şartları taşıması ve istenen belgeleri tamamlaması gerekmektedir.

 

Öğretim Üyesi Kadro Başvurusunda İstenen Belgeler:

  1. Başvuru Dilekçesi (www.esenyurt.edu.tr adresinden ulaşılabilir.)
  2. YÖK formatında özgeçmiş,
  3. Nüfus Cüzdanı fotokopisi,
  4. 2 adet fotoğraf,
  5. Doçentlik belgesi (Profesör ve Doçent kadrosu başvuruları için),
  6. Onaylı Lisans, Yüksek Lisans ve Doktora diploma fotokopileri (COVİD-19 Pandemi nedeniyle E-Devlet sistemi üzerinden barkotlu evrak kabul edilmektedir.  Ancak, yabancı ülkelerden alınan diplomaların Üniversitelerarası Kurul Başkanlığı tarafından onaylanmış Denklik Belgesi’nin alınmış olması ve diplomanın apostil şerh işleminin yapılmış olması şarttır.)
  7. Bilimsel çalışma ve yayınlarını, kongre ve konferans tebliğleri ile bunlara yapılan atıfları, sanat eserlerini, icralarını ve bunlara ilişkin dokümanı, eğitim-öğretim faaliyetlerini, yönetimlerinde devam eden ve biten doktora, sanatta yeterlik veya yüksek lisans çalışmalarını, üniversite veya yüksek teknoloji enstitüsüne katkılarını vb. kapsayan akademik dosya (Doktor Öğretim Üyesi ve Doçent kadro unvanına başvuru için 4 nüsha, Profesör kadro unvanına başvuru için 6 nüsha CD ya da USB olarak verilebilir ya da adayın belirlediği internet adresine yükleme ve aktarma işlemi yapılıp başvuru dilekçesinde internet adresi/linki belirtilebilir.)

 

Ülkemiz genelinde yaşanan ‘COVİD-19 Corona Virüsü’ nedeniyle alınan önlemler kapsamında; son başvuru tarihine kadar posta ya da e-posta yoluyla yapılan başvurular kabul edilecektir. Postadaki gecikmeler nedeniyle ilanda belirtilen süre içinde yapılamayan başvurular dikkate alınmaz. Başvuru dosyasında eksik belge olması halinde adayın başvurusu değerlendirmeye alınmaz ve kişi bundan doğan bir hak iddia edemez.

 

Başvuru yapılacak e-posta:

Sağlık Bilimleri Fakültesi için: sibeldede@esenyurt.edu.tr

Başvuru posta adresi: İstanbul Esenyurt Üniversitesi, Personel Daire Başkanlığı, Zafer Mahallesi, Adile Naşit Bulvarı, No:1 Esenyurt/İstanbul

Akademik Birim

Bölüm / Program

Kadro Sayısı

Kadro Unvanı

İlan Şartları

Sağlık Bilimleri Fakültesi

Çocuk Gelişimi Bölümü

1

Profesör

Doçentliğini veya Doktorasını Çocuk Gelişimi ve Eğitimi veya Çocuk Sağlığı ve Eğitimi alanlarından birinde yapmış olmak.

1

Doçent

1

Doktor Öğretim Üyesi

Doktorasını Çocuk Gelişimi ve Eğitimi veya Çocuk Sağlığı ve Eğitimi alanlarında birinden yapmış olmak.

Beslenme ve Diyetetik Bölümü

1

Profesör

Doçentliğini veya Doktorasını Beslenme ve Diyetetik alanında yapmış olmak.

1

Doçent

1

Doktor Öğretim Üyesi

Doktorasını Beslenme ve Diyetetik alanında yapmış olmak.

Sosyal Hizmet Bölümü

1

Profesör

Doçentliğini veya Doktorasını Sosyal Hizmet alanında yapmış olmak.

1

Doçent

1

Doktor Öğretim Üyesi

Doktorasını Sosyal Hizmet alanında yapmış olmak.

 

Duyuru Başlama Tarihi

Son Başvuru Tarihi

İlanın Resmi Gazete Yayımlandığı Tarih

(04 Temmuz 2022)

İlanın Resmi Gazete’ de yayımlandığı tarihi izleyen 15. gün mesai bitimi.

(18 Temmuz 2022)

 

İstanbul Esenyurt Üniversitesi Rektörlüğünden:

ÖĞRETİM ÜYESİ DIŞINDAKİ ÖĞRETİM ELEMANI KADROLARINA PERSONEL ALIM İLANI

Üniversitemizin aşağıdaki tabloda belirtilen akademik birimlerine, 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu’nun 48’inci maddesinde belirtilen genel şartları taşıyan, 2547 sayılı Yükseköğretim Kanunu ile 09.11.2018 tarih ve 30590 sayılı Resmi Gazete’de yayımlanan Öğretim Üyesi Dışındaki Öğretim Elemanı Kadrolarına Yapılacak Atamalarda Uygulanacak Merkezi Sınav ile Giriş Sınavlarına İlişkin Usul ve Esaslar Hakkında Yönetmelik’in ilgili maddeleri uyarınca araştırma görevlisi alınacaktır. Başvuracak adayların, söz konusu kanun ve yönetmelik kapsamındaki şartları taşıması ve istenen belgeleri tamamlaması gerekmektedir.

 

Araştırma Görevlisi ve Öğretim Görevlisi Kadro Başvurusunda İstenen Belgeler:

  1. Başvuru Dilekçesi (www.esenyurt.edu.tr adresinden ulaşılabilir.)
  1. YÖK formatında özgeçmiş,
  2. Nüfus Cüzdanı fotokopisi,
  3. 2 adet fotoğraf,
  1. Onaylı Lisans ve/veya Yüksek Lisans diploma fotokopileri (COVİD-19 Pandemi nedeniyle E-Devlet sistemi üzerinden barkotlu evrak kabul edilmektedir.  Ancak, yabancı ülkelerden alınan diplomaların Üniversitelerarası Kurul Başkanlığı tarafından onaylanmış Denklik Belgesi’nin alınmış olması ve diplomanın apostil şerh işleminin yapılmış olması şarttır.)
  1. Onaylı Lisans ve/veya Yüksek Lisans not ortalamalarını gösterir belge – transkript fotokopisi (COVİD-19 Pandemi nedeniyle E-Devlet sistemi üzerinden barkotlu evrak kabul edilmektedir.  Ancak, yabancı ülkelerden alınan transkript Üniversitelerarası Kurul Başkanlığı tarafından onaylanmış Denklik Belgesi’nin alınmış olması ve transkriptin apostil şerh işleminin yapılmış olması şarttır.)
  2. ALES ve Yabancı Dil belgelerinin fotokopileri (COVİD-19 Pandemi nedeniyle ÖSYM sistemi üzerinden barkotlu evrak kabul edilmektedir.)

 

Ülkemiz genelinde yaşanan ‘COVİD-19 Corona Virüsü’ nedeniyle alınan önlemler kapsamında; son başvuru tarihine kadar posta ya da e-posta yoluyla yapılan başvurular kabul edilecektir. Postadaki gecikmeler nedeniyle ilanda belirtilen süre içinde yapılamayan başvurular dikkate alınmaz. Başvuru dosyasında eksik belge olması halinde adayın başvurusu değerlendirmeye alınmaz ve kişi bundan doğan bir hak iddia edemez. Ayrıca ‘COVİD-19 Corona Virüsü’nden kaynaklı Ülkemiz genelinde yeni alınabilecek önlemlere ilişkin ilgili kamu, kurum, kuruluş ve kurullardan yayınlanan talimatlar ve genelgeler esas alınarak, söz konusu ilan da belirtilen ‘Ön Değerlendirme Sonuç Tarihi, Yazılı Sınav Giriş Tarihi, Sonuç Açıklama -Nihai Değerlendirme- Tarihi’ İstanbul Esenyurt Üniversitesi Yönetim Kurulu Kararı ile ertelenebilir. Söz konusu ertelenme kararı, Üniversitenin resmi internet adresi olan www.esenyurt.edu.tr’de duyurulur; aynı zamanda ertelenme durumu Akademik Birim Sekreterleri tarafından, başvuru yapan tüm adayların e-mail adreslerine bilgilendirme mailinin gönderilmesi ve adayların telefon ile bilgilendirilmesi ile süreç desteklenir.

 

Başvuru yapılacak e-posta:

Mühendislik ve Mimarlık Fakültesi için: hulyadogruel@esenyurt.edu.tr

İşletme ve Yönetim Bilimleri Fakültesi için: buseakyildiz@esenyurt.edu.tr

Meslek Yüksekokulu için: neclakarayel@esenyurt.edu.tr

Rektörlük-Ortak Dersler Bölümü için: esranurkaymaz@esenyurt.edu.tr

 

Başvuru posta adresi: İstanbul Esenyurt Üniversitesi, Personel Daire Başkanlığı, Zafer Mahallesi, Adile Naşit Bulvarı, No:1 Esenyurt/İstanbul

Akademik Birim

Bölüm / Program

Kadro Sayısı

Kadro Unvanı

Özel Şartlar

ALES

Yabancı Dil

Mühendislik ve Mimarlık Fakültesi

Bilgisayar Mühendisliği Bölümü

1

Araştırma Görevlisi

Bilgisayar Mühendisliği, Yazılım Mühendisliği, Bilişim Sistemleri Mühendisliği, Yazılım ve Bilgisayar Mühendisliği veya Bilgisayar Bilimleri bölümlerinden birinde lisans mezunu olmak.

Alanındaki puan türünden en az 70 puan almış olmak.

Yükseköğretim Kurulu tarafından kabul edilen merkezi yabancı dil sınavından en az 50 puan veya eşdeğerliği kabul edilen bir sınavdan bu puan muadili bir puan almış olmak.

İşletme ve Yönetim Bilimleri Fakültesi

Yönetim Bilişim Sistemleri Bölümü

1

Araştırma Görevlisi

Bilgisayar Mühendisliği, Bilgisayar Bilimleri, Bilişim Sistemleri Mühendisliği, Yazılım Mühendisliği, İşletme Mühendisliği, Yönetim Bilişim Sistemleri, Bilişim Sistemleri, Bilişim Sistemleri ve Teknolojileri, Bilgi Teknolojileri, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi, Bilgisayar Teknolojisi, Bilgisayar Bilimleri, İşletme Enformatiği veya Enformatik alanlarından birinde lisans mezunu olmak.

Meslek Yüksekokulu

Lojistik Programı

1

Öğretim Görevlisi

Endüstri Mühendisliği, Lojistik Yönetimi ve Ulaştırma, Uluslararası Lojistik ve Taşımacılık, Uluslararası Ticaret ve Lojistik Yönetimi, Tedarik Zinciri Yönetimi, Lojistik ve Tedarik Zinciri Yönetimi alanlarından birinde lisans mezunu olup, bu alanların birinde tezli yüksek lisans yapmış olmak.

Muaf

Rektörlük

Ortak Dersler Bölümü

2

Öğretim Görevlisi

İngilizce Öğretmenliği alanında lisans mezunu olup, İngilizce Öğretmenliği alanında tezli yüksek lisans yapmış olmak.

Yükseköğretim Kurulu tarafından kabul edilen merkezi yabancı dil sınavından en az 85 puan veya eşdeğerliği kabul edilen bir sınavdan bu puan muadili bir puan almış olmak.

 

 

* ALES: Doktora veya tıpta uzmanlık eğitimini tamamlamış olanlar ile Yükseköğretim Kurumlarında öğretim elemanı kadrolarında çalışmış veya çalışmakta olanlar ALES’ ten muaf olup, muafiyetten yararlanmayı talep edenlerin bu durumlarını dilekçe ile belgelendirmeleri gerekmektedir.

* YABANCI DİL SINAV PUANI: Yükseköğretim Kurulu tarafından kabul edilen merkezi yabancı dil sınavından (YÖKDİL-YDS-KPDS-ÜDS) veya ÖSYM’ce eşdeğerliliği kabul edilen Uluslararası Yabancı Dil Sınavından (TOEFL-FCE-CPE-CAE) puan muadili bir puan almış olmak.

 

Duyuru Başlama Tarihi

Son Başvuru Tarihi

Ön Değerlendirme Sonuç Tarihi

Yazılı Sınav Giriş Tarihi

Sınav Giriş Yeri / Saati

Sonuç Açıklama “Nihai Değerlendirme” Tarihi

İlanın Resmi Gazete Yayımlandığı Tarih

(04 Temmuz 2022)

İlanın Resmi gazete’ de yayımlandığı tarihi izleyen 15. gün mesai bitimi.

(18 Temmuz 2022)

20 Temmuz 2022

22 Temmuz 2022

Yer: İlgili Fakülte, Meslek Yüksekokulu, Ortak Dersler Bölümü Sekreterliği

Saat: 13:00

26 Temmuz 2022

 

 

Dosya Adı
Profesör Kadro Unvanına Başvuru Dilekçe Örneği.doc İndir Göster
Doçent Kadro Unvanına Başvuru Dilekçe Örneği.doc İndir Göster
Doktor Öğretim Üyesi Kadro Unvanına Başvuru Dilekçe Örneği.doc İndir Göster
Öğretim Görevlisi Kadro Unvanına Başvuru Dilekçe Örneği.doc İndir Göster
Araştırma Görevlisi Kadro Unvanına Başvuru Dilekçe Örneği.doc İndir Göster